A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Липоводолинська спеціалізована школа І-ІII ступенів
Липоводолинської селищної ради Сумської області

Педагогіка партнерства, інклюзія, академічна доброчесність – ключові компоненти НУШ

Дата: 28.02.2020 16:32
Кількість переглядів: 34

Педагогіка партнерства, інклюзія, академічна доброчесність – ключові компоненти НУШ

Партнерські взаємини між учнем, учителем та батьками є однією з ключових засад якісного реформування української школи. І це не дивно, адже лише завдяки порозумінню, співпраці та підтримці кожного учасника освітнього процесу можна досягти позитивного результату. Саме це питання розглядалося на педагогічній раді 26 лютого 2020 року.

Семеліт Л.В. коротко донесла інформацію з визначеної теми. Гапич С.М. порівняла стилі освіти та запропонувала учасникам засідання скласти діаграму «Кола Вена» для того, щоб визначити їх спільні та відмінні риси.

У ході виконання інтерактивних вправ Ілюхіна С.О. та Свєтлова Л.О. надали колегам рекомендації, як не помилитися при побудові партнерських відносин.

Карпенко Л.В. й Гавриленко В.В. поділилися досвідом щодо партнерської взаємодії класного керівника, батьків та учнів.

Кожна школа за своєю філософією має бути інклюзивною. Це означає готовність у будь-який час прийняти кожну дитину, прагнучи створити максимально сприятливе середовище для розвитку її потенціалу. Тож другим питанням, яке винесене на розгляд педагогічної ради, було про форми і методи роботи під час проведення навчальних занять в інклюзивних класах. Козюра Р.В., заступник директора з навчально-виховної роботи, розповіла про універсальний дизайн в освіті, його основні підходи, розумне пристосування та спільні методики навчання дітей з особливими освітніми потребами. До обговорення долучилися Валюх С.О., закцентувавши увагу педагогічних працівників на ролі ресурсної кімнати – складової сучасного освітнього простору із застосуванням принципів універсального дизайну.

Ловцова В.М. провела майстер-клас щодо підготовки уроку літературного читання в інклюзивному класі, де навчаються діти з різними нозологіями.

Король В.Г. розповіла про роботу з дітьми з особливими освітніми потребами на уроках трудового навчання.

Академічна доброчесність є невід`ємною складовою забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти. Про дотримання принципів академічної доброчесності та що мають зробити педагогічні працівники для реалізації політики академічної доброчесності в закладі освіти виступила  Дмитренко Т.В., заступник директора з навчально-виховної роботи.

Після обговорення винесених на порядок денний питань педагогічна рада прийняла відповідні рішення.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Козюра Р.В.


« повернутися

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування