A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Липоводолинська спеціалізована школа І-ІII ступенів
Липоводолинської селищної ради Сумської області

Сторінка соціального педагога

Кревсун Оксана Вікторівна

соціальний педагог Комунального закладу Липоводолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів

Педагогічний стаж: 19 років, із них на посаді соціального педагога - 16 років.

Освіта: Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка (2005).

Кваліфікаційна категорія: ІІ

Проблема, над якою працюю: «Формування толерантності в учнів»

ГРАФІК РОБОТИ

День тижня Інтервали робочого часу
Понеділок 8.00 - 12.00 13.00 - 17.15
Вівторок 8.00 - 12.00 13.00 - 17.15
Середа 8.00 - 12.00 13.00 - 17.15
Четвер 8.00 - 12.00 13.00 - 17.15
П'ятниця 8.00 - 12.00 13.00 - 16.00

Основні завдання роботи соціального педагога:

  • створення умов для успішної адаптації першокласників в умовах НУШ;
  • створення умов для успішної адаптації п’ятикласників в школі ІІ ступеня;
  • профілактика негативних наслідків впливу подій на поведінку шляхом навчання учнів новим формам поведінки, виховання стресостійкості особистості здатної самостійно, ефективно і відповідально будувати своє життя;
  •  здійснювати захист і забезпечення прав і свобод дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу освіти;
  • соціальний супровід дітей з вимушено - переміщених сімей, та учнів батьки яких були, або є учасниками АТО (ООС);
  • профілактика суїцидальних тенденцій серед дітей та молоді їх безпеки в Інтернет просторі;
  • профілактика та подолання конфліктності й жорстокого поводження в учнівському середовищі, профілактика булінгу, кібербулінгу, домашнього насильства;
  • формування компетентностей учнів учнів щодо саморегуляції емоційних станів в період підготовки до ДПА та ЗНО;
  • забезпечення соціального захисту здобувачів освіти пільгових категорій, які опинилися в складних життєвих обставинах, перебувають у кризових ситуаціях;
  • попередження торгівлі людьми;
  • захист конституційних прав та свобод дитини від будь - яких форм насильства в межах навчального закладу та поза ним;
  • формування у здобувачів освіти відповідальної поведінки, культури здорового способу життя, забезпечення репродуктивного здоров’я;
  • попередження виникнення надмірної напруги в учасників освітнього процесу  у зв’язку з пандемією;
  • формування соціальної компетентності в учасників освітнього процесу.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування