Ігри на допомогу освітньому процесу
Сучасний світ дуже швидко змінюється. Ці зміни стосуються усіх сфер нашого буття: техніки, політики, яку проводять світові держави, цінностей, на які орієнтуються люди, освіти.
Відомо, що унаочнення навчального матеріалу позитивно впливає на ефективність його засвоєння. Тому переважна більшість учителів української школи постійно знаходяться у пошуку нових форм та засобів унаочнення знань. Доведено, що інтерактивні технології навчання мають великий освітній і розвивальний потенціал, забезпечують максимальну активність учасників освітнього процесу, оптимальний час навчання і його результативність. Сучасний учитель має можливість використовувати десятки цифрових дидактичних ігор, шаблонів та конструкторів. То ж, зважаючи на необхідність використання елементів дистанційного навчання, учителі Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів, застосовують у своїй роботі такі інтернет- ресурси, як ClassTools.net (створення дидактичних ігор або навчальних діаграм), StudyStack - це трансформер завдань у різноманітні ігри, сервіс для створення коміксів – StoryboardThat, Wordwall, сервіс для створення хмар слів - Word Art, fyrebox (сервіс інтерактивних вікторин), і нарешті кросворди можна зробити за допомогою такого сервісу, як Сross.highcat.org. Такі цікаві завдання виконували учні під час дистанційного навчання на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури, історії України.
Зберігати запропоновані ігри можна на власному блозі та сайті, або скористатися спеціальними інтернет-ресурсами. Сайти дозволяють створити власні колекції з посиланнями на ігри, автоматично прив’язати QR-коди тощо.
Л.В.Карпенко, голова циклової методичної комісії
суспільно – гуманітарних дисциплін