Звернення громадян
Право на звернення до керівників закладів загальної загальної середньої освіти мають батьки, учні, працівники та інші зацікавлені особи незалежно від місця проживання.
Роботу з індивідуальними чи колективними зверненнями врегульовують положення таких нормативно-правових актів, як-от:
- Закон України «Про звернення громадян»
- Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади вищого рівня та органів місцевого самоврядування»
- постанова КМУ «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
Вид звернення:
1. Пропозиція/зауваження - автор пропонує конкретні рекомендації, які, на його думку, можуть суттєво поліпшити якість навчально-виховного процесу.
2. Заява/клопотання - заявник просить керівництво навчального закладу про вирішення справи, що належить до компетенції останнього, однак не вказує на порушення своїх прав.
3. Скарга - скаржник апелює проти рішення, дій або бездіяльності посадових осіб закладу, що призвели до порушення його прав.
Законодавчо установлено вимоги до подання й оформлення звернень, а саме:
- адресування виключно компетентному органу,
- наявність таких реквізитів, як ПІБ автора, адреса, підпис (лише у випадку надсилання письмового звернення) та дата,
- чіткість, зрозумілість і лаконічність прохальної частини,
- розбірливість написаного (у випадку власноручного оформлення звернення).
Як подати електронне звернення
Громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку.
Адреса електронної пошти Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. - 23298686@mail.gov.ua
Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».
У зверненні необхідно:
- вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;
- викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- зазначити дату;
- зазначити електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку.
Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.