A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Липоводолинський ліцей
Липоводолинської селищної ради

Училися створювати рекламний ролик

Дата: 25.04.2024 10:10
Кількість переглядів: 29

Час не стоїть на місці, а невпинно рухається вперед. Наше життя вимагає постійних змін, і як результат- людина має бути гнучкою до них. Сьогодні досить важливі soft-skills (м’які навички), а тому важливо розвивати вміння працювати в команді, критично мислити, сприймати, аналізувати інформацію тощо. Цьому сприяють різні інтерактивні завдання, які пропонуються учням для виконання на уроках української мови та літератури. Так учні 10-А класу під час ознайомлення із творчістю Павла Тичини вчилися створювати рекламний ролик з метою популяризації його поезій. Для цього було створено команди. Запропоновано ряд порад щодо реалізації проєкту. Учасники дізналися більше про основи промо-відео та про те, як створити рекламне відео для свого продукту. Під час перегляду робіт учні звернули увагу на те, що не кожному вдалося правильно реалізувати задумане, адже будь - яке відео — це ще не рекламний ролик.

Лариса КАРПЕНКО, учитель української мови та літератури


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено