ВИВЧАЄМО, ДОСЛІДЖУЄМО, МОДЕЛЮЄМО… (про «Інженерний тиждень — 2021» у школі)
З метою розвитку напрямів STEM-освіти та інженерного потенціалу учнів у школі відбувся «Інженерний тиждень – 2021». У ньому взяли участь учні 1-11 класів.
Першокласники будували вежі, лабіринти, виготовляли паперові ланцюжки. Змайстрували веселу гусеничку та влаштували справжні перегони.
Учні 2А класу долучилися до природоохоронної акції "Годівничка". У ході акції діти дізналися багато нового і цікавого про зимуючих птахів рідного краю, як правильно підгодовувати пернатих друзів, що можна покласти у годівничку . Нушенята презентували годівнички, які виготовили з підручних матеріалів : пакетів з під соку, пластикових пляшок та відерець. Діти розвісили їх на деревах біля школи. Також малеча дізналася як можна приготувати пташині смаколики -зернове печиво.
Учні 2-Б класу створили паперову іграшку і провели змагання "Швидкий як гусінь".
Третьокласники виготовили чудові і цікаві іграшки "Аквалангісти" і "Круть-Верть" та іграшку «Рукавичка», яка є одночасно ще і вправою для дихання. Це - кропітка та цікава робота, яка показує учням, як з ідеї народжується рішення, а з мрії — винахід.
Позитивні емоції, радість та захоплення отримали діти від такого виду роботи – тому що це цікаво.
Під час вивчення теми "Рослини" на уроках "Я досліджую світ" учні 3-А класу дослідили, що кімнатним квітам необхідний регулярний полив. Щоб полегшити догляд за ними, діти зконструювали автоматичну систему поливу. Тепер рослинам точно не загрожує пересихання!
Також закріпили матеріали теми "Тварини", занурившись на океанічні глибини. Весело провели перерви, будувавши вежі та виконуючи дихальну гімнастику, яка активізує вироблення біологічно активних речовин, збільшує витривалість організму до вірусів і бактерій.
Звичайні побутові речі можуть стати деталями контруктора. Таке відкриття зробили учні 3-Б класу і виготовили цікаві і оригінальні вироби. Маленькі інженери були дуже задоволені своїми роботами.
Учні 4-Б класу також долучилися до інженерного тижня. З великим задоволенням діти майстрували насос для повітряних кульок. "Юні інженери" були в захваті від власноруч зроблених виробів і отримали позитивні емоції.
Учні 7-9 класів презентували свої вироби, складали електричні схеми, вимірювали масу та густину тіл різними способами, малювали піском. Результати роботи учнів надихають їх і надалі експериментувати.
На уроці мистецтва учні 6-А класу спроєктували та виготовили музичні інструменти.
Учні 8В класу поєднали знання з хімії та біології, вивчаючи склад кісток. Побачили, що міцна кістка може стати і гнучкою і крихкою.
На уроці математики учні 5-Б, 6-А класів створювали аквалангістів, виготовляли ракети, будували вежі ( не беручи горнятка в руки).
Десятикласники створили Рор-up дедокаедри – правильні дванадцятигранники або як їх ще називають - Платонові тіла.
Продовжуючи інженерний тиждень,учні 10 класу сконструювали та виготовили пристрій для стискання ручного лобзика.
Під час інженерного тижня діти поринули у світ емоцій, отримали масу задоволення, бажання конструювати, будувати, досліджувати. Тиждень пройшов захопливо,несподівано, вибухово!!!