A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Липоводолинський ліцей
Липоводолинської селищної ради

Дотримання академічної доброчесності –запорука якості освітньої діяльності

Дата: 08.11.2023 10:33
Кількість переглядів: 54

Академічна доброчесність  є основою  якості освіти. Досягнути високої якості освіти можливо лише створивши середовище відповідальності та чесності. Тому в ліцеї постійно проводяться заходи з дотримання принципів академічної доброчесності. 

Під час тижня академічної доброчесності для першокласників була проведена година спілкування «Доброчесність у навчанні та школі». Школярі побували у країні «Доброчесності», ознайомилися з такими поняттями як добро, чесність, співчуття, справедливість, відповідальність. Також діти розробили правила чесної поведінки класу, створивши галявину «Доброти» і пообіцяли їх дотримуватися.  

Другокласники під час години спілкування “Чесне навчання - запорука успішного навчання”  розширили своє уявлення про поняття «чесність», «правда» та переконалися у  важливості   чинити чесно по відношенню до себе і інших. А наведені приклади життєвих ситуацій дали можливість зрозуміти, що успішним можна стати за умови правдивих вчинків.

Учні 3-х класів  у ході спілкування  познайомилися з принципами гарної поведінки та склали “квітку доброчесності”.  Обговорили наслідки недоброї поведінки та звернули увагу на можливі наслідки  такої поведінки.

​Під час віртуальної подорожі у країну Доброчесності четвертокласники переглянули відеоролик, активно обговорили різні ситуації та вчинки, запропонували власні приклади доброчесності. Також пригадали, що таке плагіат та яким він буває. Учні прийшли до висновку, щоб уникнути недоброчесного ставлення в колективі, треба ставитися до інших так, як хочеш, щоб ставилися до тебе. 

Для п’ятикласників проведено виховну годину  «Що я знаю як учень про академічну доброчесність» у форматі онлайн.  Діти пояснювали своє розуміння понять «добро», «чесність», «правда»,  приводили приклади різних ситуацій та вчинків доброчесності, активно обговорювали важливість чесності по відношенню до себе й інших. Обговорили принципи доброчесності та навели приклади, яких потрібно дотримуватися у школі та повсякденному житті. Як результат - презентували плакат та запропонували обов’язкове дотримання принципів академічної доброчесності та правил чесної поведінки в освітньому середовищі.  

Учні 6-х класів  переглядали відео за темою, наводили приклади, як люди різних професій чесно виконують свій обов’язок. Після  перегляду відеоролика “Академічна доброчесність: так, ні”  дійшли висновку, що з метою забезпечення довіри до результатів навчання та наукових творчих досягнень, учасники освітнього процесу мають керуватися сукупністю етичних принципів та правил, які, власне, і є складовою академічної доброчесності. 

Семикласники  переглянули казку Нікіти Лісовця про академічну доброчесність та  дійшли висновку, що потрібно дотримуватися доброчесності не лише в навчанні, але й у повсякденному житті.  

Учні 8-А класу під час години спілкування «Академічна доброчесність-шлях до успіху»  знайомилися з видами та суттю  порушень академічної   доброчесності та за допомогою інтерактивної гри «Kahoot» навчилися їх розрізняти. 

Для здобувачів освіти 8-Б класу була організована бесіда “Доброчесність починається з тебе”. Діти прослухали та обговорили історію про чарівників Оленку і Олега. Об’єднавшися у групи, учні отримали картки із ситуаціями, ознайомилися із ними та сформували позицію групи щодо того, доброчесний чи ні вчинок у героя з їх ситуації. Учні поділилися думками про те, як вони розуміють, що таке доброчесність та запропонували таке визначення: “Доброчесність - це чинити правильно навіть тоді, коли ніхто не бачить.”

Учні  8-В класу  розглянули питання плагіату  та самоплагіату. 

Дев'ятикласники  обговорили мотиваційні цитати та етичні норми академічної доброчесності, які розміщені на стінах класної кімнати.

Учні 10-х класів переглянули  та обговорили на класній годині відеоролик “Від твоїх знань залежить чиєсь життя”,  спрямований на пропаганду академічної доброчесності та усвідомлення здобувачами освіти своєї відповідальності під час навчання та застосування знань  у майбутній професії. 

Одинадцятикласники  провели навчальні заняття  у 8-10 класах із дотриманням принципів академічної доброчесності.   Найкращим результатом таких уроків є бажання школярів почати змінюватися в повсякденному житті. У світі, де панує доброчесність, можна жити спокійно й комфортно; почуватися захищеними; знати, що всі дотримуються певних правил; очікувати, що все зроблено якнайкраще; отримувати допомогу, коли вона потрібна.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено