A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Липоводолинський ліцей
Липоводолинської селищної ради

Реклама: теорія і практика

Дата: 16.12.2021 11:01
Кількість переглядів: 239

Як реклама впливає на поведінку людини? В чому проявляється позитивний і негативний вплив реклами? Це одна із тем, яку вивчали учні 4-Б класу на уроці фінансовоі грамотності. Урок образотворчого мистецтва дав можливість продовжити опанування теми «реклама»на практиці. Учні створювали ескізи вивісок, адже саме вивіска є найпоширенішим видом зовнішньої реклами.
Нове покоління школярів є креативним, підприємливим і розкомплексованим. Про це свідчать і іхні роботи - рекламні вивіски для піцерій, кав‘ярень, магазинів, таксі та ін.


Класний керівник Свирид А. І.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено