УРОКИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
За останні роки тема академічної доброчесності набула особливої уваги. Це спосіб змінити цей світ. Для того, щоб настали зміни, завжди потрібно розпочинати насамперед із себе й виховувати порядну і справедливу людину.
Саме тому в рамках проведення Місячника академічної доброчесності у нашій школі було проведено ряд заходів та відкритих уроків.
Під час вивчення теми «Чисті речовини і суміші (однорідні, неоднорідні).Способи розділення сумішей» учні 7А класу виконували інтерактивні вправи, оцінюючи відповіді один одного.
Також для учнів 7А класу був проведений урок математики «Степінь з натуральним показником». Під час розв’язування задачі підвищеної складності двома способами семикласники продемонстрували такі принципи академічної доброчесності як: стриманість, повага до ідей однокласників. Для відпрацювання вміння читати і записувати степені була проведена фізкультхвилинка «Термінологія», а для удосконалення обчислювальних навичок – гра «Засели будиночок».
На уроці математики, підсумовуючи знання з теми «Рівняння», учні 5А класу написали математичний диктант, а потім спробували себе у ролі «вчителя» та перевіряли роботу свого товариша по парті, дотримуючись принципів академічної доброчесності.
На уроці англійської мови учні 6А класу дізналися, з яких частин складається лист та як його правильно оформити. Працюючи в групах, шестикласники встановлювали правильну послідовність структурних елементів листа, заповнювали пропуски в листі за правилами, а також мали змогу оцінити свою роботу.
Учні 6Б класу здійснили захопливу подорож рослинною клітиною на уроці біології. У ході гри діти узагальнили терміни і поняття з теми «Клітина» та, дотримуючись критеріїв оцінювання , самостійно оцінили свої знання. Дотримання принципів академічної доброчесності в дітей сприяє вихованню таких цінностей як чесність, довіра, справедливість, повага та відповідальність. Людина, яка дотримується академічної доброчесності, зазвичай застосовує доброчесну поведінку у всіх сферах життя.