A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Липоводолинський ліцей
Липоводолинської селищної ради

ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДНЯ НАУКИ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Дата: 18.05.2021 11:29
Кількість переглядів: 2838

     Традиційно щороку у третю суботу травня відзначається День науки. З метою вшанування наукових традицій, досягнень учених у Липоводолинській школі І-ІІІ ступенів  проведено ряд заходів.

     Маленькі школярі 1-А класу в цей день теж відчули себе справжніми науковцями, змагаючись у турнірі та показуючи всі свої знання, вміння та ерудицію. Виконуючи різні завдання, вони були в ролі і математиків, і природолюбів. Захід пройшов надзвичайно цікаво, запалив у душах дітей вогник здивування, допитливість та жагу до нового пізнання світу.

Фото без описуФото без опису

   Учні 1-Б класу провели дослідження-гру  «Як ми відчуваємо запахи» та дізналися, що необов’язково бачити  продукти, для того,  щоб їх розпізнати. 

Фото без опису    Нушенята 2-А класу досліджували царство рослин, а саме – ягоди. Вони виконували різноманітні завдання, під час яких дізнавалися багато  цікавого про світ ягід. Діти розповідали як використовують ягоди в їхніх родинах, ділилися смачними рецептами. Нушенята, виконуючи інтерактивні завдання, вчилися розрізняти їстівні і отруйні ягоди. Вони переконалися, що користь ягід неоціненна. Влітку дітлахи виготовлять намисто з ягід шипшини, щоб взимку смакувати запашним і лікувальним чаєм.

Фото без описуФото без опису   

   Учні 2-Б класу стали справжніми дослідниками корисних копалин, дізналися,  хто такий геолог та чим багаті надра України.

Фото без опису      

   До проведення Дня науки з радістю долучилися здобувачі освіти 3-А класу.

     Діти були ознайомлені з дерматогліфікою – наукою, яка вивчає особливості відбитків пальців, навчилися знімати відбитки своїх пальців та визначили тип, характерний для кожного(хвилі, петлі та завитки). Досконало дослідивши свій візерунок, зрозуміли, що відбитки пальців є не просто  унікальні, а можуть багато чого розповісти про характер та інтелектуальні  можливості .

    Також юні детективи провели розслідування, хто ж залишив відбитки пальців на склянці. Захід пройшов в атмосфері радості пізнання і здивування.

 

   Учні 3-Б класу досліджували мікросвіт за допомогою мікроскопів. Розглядали під мікроскоп препарати лусочки цибулі, водорості вольвокса, зозулиного льону та ін. Діти були в захопленні від мікросвіту, якого ще ніколи в житті не бачили! Зрозуміли, що цей світ може приносити як красу, так і нести небезпеку.

Фото без описуФото без опису     

   Учні 3-В класу здійснили уявну подорож «Наука в ліс не веде, а з лісу виводить». Переглянувши відеоматеріал, учні класу ознайомилися з винаходами українців, які змінили світ. За малюнками дізнавалися що досліджує вчений, які предмети та явища вивчають дослідники. Розгадуючи анаграмами, відгадували назви винаходів, пояснювали їх призначення та розповідали, як саме вони покращують наше життя. Відтворювали винаходи власноруч зі звичайних речей (із пластиліну), досліджували рослини під мікроскопом.

Фото без описуФото без описуФото без опису   

   Учні 4-А класу взяли участь у математичній вікторині «Ключем будь-якої науки є знак запитання». Діти розв’язували оригінальні задачі, виконували цікаві завдання,  розгадували ребуси, малювали з цифр різних тварин, читали вислови видатних вчених про таку чудову науку, як математика.

Фото без описуФото без опису   Школярі   4-Б класу знайомилися з криміналістикою, а саме дактилоскопією.

   Вони захопливо дивились  мультфільм «Фіксики . Про дактилоскопію» та переглянули відео «Про відбитки пальців».  Діти навчилися і самі знімати відбитки своїх пальчиків.

Фото без описуФото без описуФото без опису

   Учні 5-А класу грали у  вікторину «Винаходи і винахідники» та виконали цікаві інтерактивні вправи: «Винаходи людства», «Винаходи та винахідники».

Фото без опису

Фото без опису

   Учні 5-Б класу здійснили віртуальну подорож до музею науки під відкритим небом – Державного музею авіації імені Олега Антонова, найбільшого історико-технічного музею країни. Учні ознайомилися із видами літаків і гвинтокрилів, їх призначенням  та технічними характеристиками.

Фото без опису

Фото без опису

   Учні 5-В класу переглянули відео "Створення  і призначення  сучасних винаходів".  Діти дійшли висновку, що навіть у звичайному шкільному ранці можна побачити чимало  винаходів, які відкривають можливість реалізувати багато ідей.

Фото без опису

Фото без опису

   Здійснили  віртуальну  подорож  до інтерактивного Музею науки Малої академії наук  України учні 6-А класу. Вони  переглянули відео та  майстер-класи на фейсбук-сторінці музею і познайомилися з найбільш популярними експонатами музею.  Створили дуйку для бульбашок.

 

Фото без опису

Фото без опису

   Про життя та наукову діяльність відомого вченого Антоні ван Левенгука йшла мова на виховній годині у 6-Б класі. Учні дізналися, що вчений зробив переворот у розвитку біологічної науки - завдяки його геніальному винаходу світ дізнався про існування великої кількості бактерій. За своє життя він виготовив більше 500 лінз, спорудив мікроскоп 300-кратного збільшення. Учений  першим відкрив еритроцити, описав бактерії, будову очей комах і м'язових волокон, знайшов і описав багато інфузорій.

Фото без опису

Фото без опису

 

   Учні 7-А  класу переглянули відео «Найкращі винаходи  українців» та відповідали на питання вікторини.

   Учні 7Б класу під час виховної години розповіли про перші винаходи для людства, переглянули презентацію «П'ятнадцять унікальних винаходів українців, які змінили світ».

Фото без опису

Фото без опису

   Школярам 8-А класу була запропонована вікторина «Цікаві винаходи людства» у формі оригінальних загадок.

Фото без опису

Фото без описуФото без опису

   У 8-Б класі відбулася віртуальна екскурсія у Київський музей науки. Школярі дізналися, що Музей збудований у 1960- х роках для проведення наукових виставок. Він містить понад 120 інтерактивних експонатів та інсталяцій (наприклад є 3D модель людини, модель для регулювання частоти звуку на якій можна навіть його побачити...). Покликання цього музею зацікавити наукою дітей шкільного віку.

   У День науки учні 8-В класу розглянули комплекс наук, які вивчають Землю, її природні властивості, людство та результати його господарської діяльності.

   Школярі зробили висновок про те, що люди є біологічними мешканцями планети. Тож нам потрібно берегти свою Землю, бо вона в Космосі одна. Треба турбуватися про долю довкілля, адже воно джерело тепла, добра і краси.

Фото без описуФото без опису

   Учні 9-А класу разом з учителем фізики Тимошенко С.О. спробували себе у ролі науковців-експериментаторів. Урок відбувся не в закритому приміщенні, а просто неба. У центрі уроку розглядались закони фізики у природі. На такому занятті учні на власні очі побачили виконання законів збереження енергії. Спостерігаючи за природою, діти одночасно пізнали себе і світ. Під час заняття учні мали можливість провести дослідження природних явищ, виміряти фізичні величини, здійснити необхідні експерименти по перевірці законів природи.

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

   Година спілкування в 9-Б класі проведена під назвою «Відкриття, що перевернули світ».

   Учасники освітнього процесу ознайомилися з найцікавішими винаходами українців за останні десятиліття - тест-системи для діагностування коронавірусу,  розроблені  в інституті молекулярної біології та генетики НАН, гідроструменевий скальпель, еко-ін’єкційний шприц, «Кровоспас», фазаграф, персональний тренажер «Тренар», рятівна аварійна капсула, приборкувач ураганів, випромінювач швидкості, антибіотик «Батумін».

   Дев’ятикласники, прослухавши цікаві виступи товаришів, зрозуміли, що українцям є чим пишатися, адже результатами досягнень вітчизняних науковців користується багато країн світу.

Фото без опису

Фото без опису

   Для учнів 10 класу класним керівником Гапич С.М. проведено годину спілкування «Музична спадщина М.В.Лисенка», якого вважають засновником української національної музики. Десятикласники ознайомилися з цікавими моментами життя та творчості композитора, слухали фрагменти з його незабутньої музичної спадщини. Творча та педагогічна діяльність М. Лисенка: надбання сучасного виконавського мистецтва України.

Фото без опису

Фото без опису

    Для учнів 11 класу цікаво та змістовно пройшла година спілкування «Що для мене наука».

   Мета заходу – відновлення національних та міжнародних зобов’язань в галузі науки за мир і розвиток,  наміри підкреслити відповідальне використання науки на благо суспільства та підвищити рівень поінформованості громадськості про важливість науки, вшанувати наукові традиції, популяризувати досягнення вчених, залучати молодь до світу науки.

  Виховний захід проведений для розширення знань здобувачів освіти про різні науки: математику, хімію, фізику, географію та ін. Адже поряд із підготовкою випускників до закінчення школи – основним завданням є виховати людину – чуйну, добру, відповідальну, творчу.

Фото без описуФото без опису

   З нагоди Дня науки Радою молодих вчених при Сумській обласній державній адміністрації організовано проведення он-лайн квесту для учнівської та студентської молоді «Вчені Сумщини», участь у якому взяли і старшокласники нашої школи.

Фото без опису

   У шкільній бібліотеці з нагоди свята оформлена книжкова виставка «Ключ від знань та науки старанним дається в руки», де зібрана пізнавальна та довідкова література, яка допоможе здобувачам освіти вдосконалити знання і глибше розуміти все те, що відбувається навколо.

Фото без опису

Фото без опису

   Розвиток науки, використання результатів наукової діяльності, впровадження новітніх технологій - це запорука економічного зростання держави. Разом з тим, це - основа інтелектуального потенціалу нації, її гідного майбутнього!

                                                                         Інформацію підготувала  заступник директора з НВР Дмитренко Т.В.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено