STEM-весна-2023
В рамках проведення тижня STEM-весна-2023 учні початкових класів працювали над проєктною діяльністю. Адже це можливість робити щось цікаве самостійно, в групі або самому. Під час роботи над проєктами діти проявили свої уміння, навички та здібності, показали досягнутий результат, що досить важливо для самих відкривачів. Здобувачі освіти реалізували такі міні-проєкти:
1-А - «Хто такі комахи?» Школярі вивчали, досліджували та малювали комах, створювали їх з різних матеріалів та виготовили рухому іграшку «Весела Бджілка».
1-Б - «Здоровий зубчик - білий зубчик» присвячений проблемі збереження здорових зубів. Результатом проєкту став агітаційний плакат, який саме і рекламує продукти здорового харчування.
2- А – «Весна». Школярі, підсумовуючи свої спостереження про прикмети, місяці, життя птахів, тварин, рослин весною, збагатили та поглибили знання про весну.
2 - Б – «Харчування як потреба". Учні за зразком та на власний смак робили бутерброди, якими пригощали один одного. Вони відзначили, що харчування - одна із важливих потреб організму людини.
2 – В- «Великдень». Другокласники добирали прислів'я та приказки, досліджували як українські поети відобразили свято у своїх віршах. Кожен мав можливість створити свою писанку.
3 -А -" Вода - найбільший скарб природи" Даний проєкт був впроваджений з метою виховання бережного ставлення до води, забезпечення обізнаності учнів з питань властивості води та її раціонального використання.
3 – Б -“ Комахи. Користь чи шкода” Провівши різноманітні спостереження та дослідження, діти розширити свої знання про світ комах. Вони дізналися цікаві факти: чим вони живляться, як розмножуються, яку шкоду завдають господарству, хто є їх ворогами та як комахи пристосувалися до життя.
4- А і 4 – Б класи працювали над темою «Природні стихійні лиха». Четвертокласники дізналися про найпотужніші стихійні лиха та їх наслідки в історії людства, виготовили пазли, підібрали розмальовки та загадки.
Результатом створення міні – проєктів у других, третіх та четвертих класах є лепбуки та фотоколажі. Творча самостійна діяльність школярів - це потреби сучасності. І саме проєкти є початком цієї діяльності.
Учителі початкових класів Валентина ГАВРИЛЕНКО, Олена ШАПОВАЛ









