A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Липоводолинський ліцей
Липоводолинської селищної ради

STEM-весна-2023

Дата: 25.04.2023 12:21
Кількість переглядів: 85

В рамках проведення тижня STEM-весна-2023 учні початкових класів працювали над проєктною діяльністю. Адже це можливість робити щось цікаве самостійно, в групі або самому. Під час роботи над проєктами діти проявили свої уміння, навички та здібності, показали досягнутий результат, що досить важливо для самих відкривачів. Здобувачі освіти реалізували такі міні-проєкти:

1-А - «Хто такі комахи?» Школярі вивчали, досліджували та малювали комах, створювали їх з різних матеріалів та виготовили рухому іграшку «Весела Бджілка».

1-Б - «Здоровий зубчик - білий зубчик» присвячений проблемі збереження здорових зубів. Результатом проєкту став агітаційний плакат, який саме і рекламує продукти здорового харчування.

2- А – «Весна». Школярі, підсумовуючи свої спостереження про прикмети, місяці, життя птахів, тварин, рослин весною, збагатили та поглибили знання про весну.

2 - Б – «Харчування як потреба". Учні за зразком та на власний смак робили бутерброди, якими пригощали один одного. Вони відзначили, що харчування - одна із важливих потреб організму людини.

2 – В- «Великдень». Другокласники добирали прислів'я та приказки, досліджували як українські поети відобразили свято у своїх віршах. Кожен мав можливість створити свою писанку.

3 -А -" Вода - найбільший скарб природи" Даний проєкт був впроваджений з метою виховання бережного ставлення до води, забезпечення обізнаності учнів з питань властивості води та її раціонального використання.

3 – Б -“ Комахи. Користь чи шкода” Провівши різноманітні спостереження та дослідження, діти розширити свої знання про світ комах. Вони дізналися цікаві факти: чим вони живляться, як розмножуються, яку шкоду завдають господарству, хто є їх ворогами та як комахи пристосувалися до життя.

4- А і 4 – Б класи працювали над темою «Природні стихійні лиха». Четвертокласники дізналися про найпотужніші стихійні лиха та їх наслідки в історії людства, виготовили пазли, підібрали розмальовки та загадки.

Результатом створення міні – проєктів у других, третіх та четвертих класах є лепбуки та фотоколажі. Творча самостійна діяльність школярів - це потреби сучасності. І саме проєкти є початком цієї діяльності.

Учителі початкових класів Валентина ГАВРИЛЕНКО, Олена ШАПОВАЛ

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено