Інноваційна діяльність вчителів початкових класів: нейробіка, таксономія Блума та читання як основа розвитку
На черговому засіданні ЦМК предметів початкової школи педагоги обговорили тему «Інноваційна діяльність вчителів початкових класів на засадах педагогіки партнерства та принципах дитиноцентризму з використанням цифрових технологій». Учасники поділилися досвідом, презентували інноваційні методи та обговорювали їх практичне застосування.
Тетяна Спичак висвітлила тему «Нейробіка: активізація мозку на початку уроку». Вона продемонструвала вправи, спрямовані на активізацію різних ділянок мозку, які допомагають підвищити концентрацію уваги та ефективність навчання. Особливо ці вправи є цікавими для дітей молодшого шкільного віку за умов використання цифрових інструментів.
Людмила Гузь поділилася досвідом застосування методу «Ромашка запитань» (таксономія Блума) як ефективного інструменту для організації навчального процесу. Цей підхід корисний до прогресу глибшого засвоєння складних тем і розвитку критичного мислення у дітей.
Валентина Гавриленко наголосила на важливості читання як потужного інструменту для розвитку дітей. Вона підкреслила, що читання сприяє розширенню словникового запасу та розвитку мовлення, формуванню емоційного зв'язку, розвитку фантазії та уяви, покращенню концентрації та уваги, формуванню любові до читання та навчання, збагаченню психоемоційного інтелекту.
На завершення засідання практичний психолог провела ресурсну зустріч, спрямовану на формування внутрішньої ресурсності та самопізнання педагогів. Учасники виконали вправи, які допомогли їм усвідомити власні сили як основу для подальшого самовдосконалення.
Голова ЦМК предметів початкової школи
Галина Вовницька