Прототипування на уроках робототехніки
Кожен з нас із захоплення та подивом сприймає інформацію про новітні пристрої, які полегшують наше життя, роблять його безпечнішим та комфортнішим. Мало хто замислюється над тим, яким же був шлях того чи іншого пристрою, що він подолав від ідеї розробника до полиці магазину чи нашого житла.
Для часткового висвітлення процесу розробки сучасних пристроїв до курсу вивчення робототехніки була включена тема присвячена прототипування. Прототипи дозволяють швидко перевірити ідею пристрою, виправити помилки або в майбутньому створити більш функціональний продукт.
В рамках місячника “Здорова нація-майбутнє країни” з учнями 5 класу був проведений захід-проєкт на якому діти познайомились із прототипуванням і розробили найпростіший пристрій-асистент для проведення дихальної гімнастики.
Даний пристрій містив у собі дисплей та мікрокомп’ютер, алгоритм для якого учні розробили з вчителем на попередньому уроці. Захід був корисним і цікавим, сприяв розвитку інформаційно-цифрової та природничої компетентностей, інженерних навичок.
Вчитель робототехніки Ігор Лизогуб