Ігрові онлайн-завдання на уроках фізичної культури
Навчання має приносити радість, воно може і має бути цікавим. Так влаштована дитина: коли замість боротьби з нудьгою є драйв і позитивні емоції – інформація засвоюється краще.
З 26 квітня по 7 травня на уроках фізичної культури використовувалися навчально-розвивальні ігри з модуля «Легка атлетика». Учні мали змогу бачити завдання, тему або модель технічного прийому в контексті онлайн-гри, яка вирішує потреби гравців. Перш за все – це потреба в компетентності – «я розібрався і впорався, я переможець» й у визнанні – «я можу поділитися результатом з друзями та іншими користувачами».
Ігрові технології дають змогу школярам використовувати здобуті знання та вміння на практиці. В іграх створюється реальність, яка їх приваблює, яка дозволяє їм побачити власний прогрес, відчути ситуацію успіху подібно до того, як бачать його під час реальної спортивної гри.
Голова ЦМК предметів фізкультурно-оздоровчого профілю Вовк Л.С.