Навчання через діяльність
Вислів англійського драматурга Б. Шоу "Єдиний шлях, що веде до знань - це діяльність" розкриває мету сучасної освіти: виховання особистості, яка здатна до самоосвіти, саморозвитку, вміє критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, використовувати знання і вміння у практичній діяльності. На уроках зарубіжної літератури формуємо успішну особистість, використовуючи особисті здібності дітей, враховуючи індивідуальні особливості кожного учня, добираючи творчі вправи та прийоми. Важливо, щоб на кожному уроці учень переживав радість відкриття , щоб у нього формувалась віра в свої сили.
На уроці у 5 А класі на тему " Е.Портер " Полліанна". Ідея радості у творі" учні отримали завдання : створити " Калейдоскоп радості"- панораму з фото чи малюнків, які передають радісний настрій. Підписати кожне зображення, пояснити його.Щоб дітям завдання було цікавим, рекомендовано використати їхній особистий ресурс. Виконавши завдання, п'ятикласники продемонстрували здатність до організації своєї діяльності, самостійного пошуку, вміння проявляти творчий підхід при вирішенні поставлених завдань.
Учитель зарубіжної літератури
Валентина Молошна
Калейдоскоп радості (відео)