Відкриття світу елементарних частинок
23 квітня учні 11 класу на уроці фізики здійснили експериментальне дослідження, яке розширило межі їх знань та сприяло розвитку їхніх наукових навичок. Цей захід став справжнім втіленням ідеї STEM-освіти – інтеграції науки, технологій, інженерії та математики в навчальний процес.
Під керівництвом вчителя фізики та з використанням спеціального обладнання, що доступне у ліцеї, учні за допомогою готових фотографій експериментаторів мали можливість ідентифікувати елементарні частини.
Експериментальне дослідження з ідентифікації елементарних частинок стало яскравим прикладом того, як STEM-освіта може стимулювати інтерес учнів до науки та розвивати їхні творчі здібності. Ми пишаємося досягненнями наших учнів та підтримуємо їх у їхньому науковому розвитку.
Учитель фізики, Світлана Тимошенко