Участь учнів 8 та 9 класів у проєктах з фізики
У рамках навчального процесу учні 8 та 9 класів ліцею взяли активну участь у навчальних проєктах, присвячених поглибленому вивченню фізичних явищ. Особлива увага приділялася інтеграції сучасних цифрових технологій у навчання.
На початку роботи над проєктами учні брали участь в онлайн-змаганні, яке стало чудовою можливістю випробувати свої знання та змагатися з однокласниками. Це дозволило створити атмосферу здорової конкуренції та мотивувало до активного залучення у подальші етапи роботи.
Учні 9 класів отримали завдання створити малюнки або інфографіки на задані теми, використовуючи штучний інтелект. Для цього вони об’єдналися у п’ять груп: “Звуки в житті людини”, “Застосування інфра- й ультразвуків у техніці”, “Вібрації й шуми та їхній вплив на організми”, “Електромагнітні хвилі в природі й техніці", “Вплив електромагнітного випромінювання на організм людини”
Після завершення роботи кожна група презентувала свій проєкт перед однокласниками. Завдяки таким презентаціям учні покращили свої навички публічного виступу та візуалізації інформації.
Учні 8 класів виконували завдання, які поєднували практичні дослідження, моделювання та творчі презентації. Завдання були поділені на кілька етапів: моделювання енергетичних процесів, інфографіка про тепловий баланс, доповідь про вчених-фізиків, учні вивчали теплові явища на кухні, знімали відео та презентували свої висновки у форматі мініфільмів, виготовлення термоса.
Ці проєкти сприяли формуванню уявлення про те, як фізика допомагає вирішувати практичні завдання та знаходити застосування у повсякденному житті.
Пишаюся нашими учнями та їхніми досягненнями. Сподіваюся, що отримані знання й досвід стануть міцним фундаментом для майбутніх звершень наших ліцеїстів.
Учитель фізики, Світлана Тимошенко






