Граючи навчаємося
…Дитя вимагає діяльності безупинно
і стомлюється не діяльністю,
а її одноманітністю і однобічністю.
К.Д. Ушинський
Сьогодення вимагає від людини не тільки певної суми знань, умінь і навичок, а й уміння самостійно набувати й використовувати на практиці нові знання, уміння співпрацювати, спілкуватися, адаптуватися до нових обставин, знаходити шляхи вирішення життєвих проблем. Вирішити ці завдання реально шляхом використання ігрових технологій у навчанні.
Використання ігрових моментів на уроках створює в учнів гарний робочий настрій, активізує їхню увагу. Допомагають це зробити десятки цифрових дидактичних ігор, шаблонів та конструкторів.
Вчителі предметів природничо-математичного циклу для створення інтерактивних вправ використовують такі ресурси: Wordwall, StoryboardThat, Сross.highcat, PicsArt, LearningApps, Сrello та інші. Це легкі, зрозумілі, сучасні знаряддя, які допомагають учителю «йти в ногу» з сьогоднішніми диджиталізованими школярами.
Виконуючи такі завдання, школярі самостійно відбирають інформацію, активно її використовують, проявляють творчість, винахідливість, пізнають навколишній світ.
Гра для дитини є найприроднішою і найпривабливішою діяльністю. А дидактична гра – це перехід в інший психологічний стан, позитивні емоції, відчуття себе в новій якості.
Голова ЦМК предметів природничо-математичного профілю Кулик Н.Л.