Про формування академічної доброчесності в закладі освіти
У Липоводолинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів відбулося засідання педагогічної ради «Про формування академічної доброчесності в закладі освіти». У ході засідання розглянуто питання стану дотримання академічної доброчесності в закладі освіти: доброчесність в оцінюванні результатів навчання учнів та доброчесність у науково-дослідницькій роботі, набуття вчителями закладу обізнаності про академічну доброчесність та учнями - компетентностей з академічної доброчесності. Підведено підсумки анкетування «Академічна доброчесність очима дітей».
Головне завдання засвоєння цінностей академічної доброчесності учнів 1-4 класів НУШ - ознайомлення з моральними аспектами академічної доброчесності. Учителі початкових класів у своєму виступі ознайомили присутніх, як формують у здобувачів освіти цінності НУШ - працелюбність, чесність, толерантність.
Академічна доброчесність - важливий орієнтир у роботі закладу освіти.
Педагогічні працівники для реалізації політики академічної доброчесності повинні неухильно дотримуватися норм академічної доброчесності і власним прикладом демонструвати важливість дотримання норм академічної доброчесності в педагогічній діяльності та інформувати учнів і батьків про необхідність дотримання норм академічної доброчесності.