Досвід впровадження формувального оцінювання під час навчання з використанням технологій дистанційного навчання
Формувальне оцінювання стало елементом сучасної педагогіки, що спрямоване на розвиток учнів через постійний зворотний зв’язок і коригування освітнього процесу. Використання нестандартних підходів у цьому виді оцінювання може сприяти творчості вчителів і учнів, а також підвищити ефективність навчання. Тому темою чергового засідання циклової методичної комісії предметів початкової школи було “Нестандартний підхід до формувального оцінювання: досвід, інструментарій” .
Учителі поділилися власними кейсами впровадження формувального оцінювання під час навчання з використанням технологій дистанційного навчання. Юлія Шуйська зробила акцент на практичних вправах, що дало змогу усім присутнім отримати нові знання та інструменти, які cприятимуть активному залученню учнів і забезпеченню ефективного зворотного зв’язку.
Алла Свирид ознайомила присутніх з імерсивними методами навчання, до яких належать технології віртуальної та доповненої реальності. Адже такі методи навчання можуть стати в майбутньому основним інструментом в освіті й здійснити революцію у вивченні предметів.
Засідання спільноти сприяло поглибленню знань і практичних умінь педагогів для того, щоб освітній процес ставав цікавішим та ефективнішим.
Голова ЦМК предметів початкової школи
Галина ВОВНИЦЬКА