Зміни себе і надихай інших на зміни позитивним шляхом
Ми живемо у динамічному світі, що дуже швидко змінюється. Ці зміни стосуються усіх сфер нашого буття: техніки, що нас оточує, політики, яку проводять світові держави, цінностей, на які орієнтуються люди, освіти.
Особливо на ці зміни реагують освітяни. Адже потрібно постійно щось відслідковувати, вивчати, запроваджувати в освітній процес, досліджувати та, головне, допомагати дітям орієнтуватися в сучасному світі, формувати в них вміння вчитися та застосовувати свої знання.
На засіданні педагогічної ради Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів, яке відбулося 21 квітня 2021 року, уже вкотре педагогічні працівники ділилися тим досвідом, який здобувають, готуючись до навчальних занять як очних, так і з технологіями дистанційного навчання.
Керівник циклової методичної комісії предметів суспільно-гуманітарного профілю Карпенко Л.В. представила надбання педагогічних працівників щодо використання ігрових практик та механізмів у неігровому контексті, як допоміжного інструменту, що дозволяє підвищити пізнавальну активність і мотивацію школярів. Тобто йшла мова про гейміфікацію (або ігрофікацію) освітнього процесу. Лариса Василівна зауважила, що гейміфікація допомагає достукатися до сучасних дітей, які звикли грати в комп'ютерні ігри і спілкуватися в соціальних мережах, вона давно і вдало використовується в маркетингу і керуванні персоналом, та найбільш цінною є в освіті.
До обговорення долучилися Дужак Л.О., учитель української мови та літератури, яка розповіла про сервіси для створення коміксів (StoryboardThat), хмар слів (Word Art), трансформер завдань у ігри (StudyStack ). Мусіян О.І., учитель української мови та літератури, показала як просто і легко створювати завдання у ігровій формі за допомогою сервісу Wordwall. Решітько В.В., учитель зарубіжної літератури, ділилася досвідом створення кросвордів для дітей і разом з ними, Свєтлова Л.О., учитель англіської мови, демонструвала свої надбання щодо створення ігрових вправ для учнів від час вивчення іноземних мов.
До змін можна віднести і розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти в закладі. Одним із методів збору інформації для аналізу є внутрішкільний моніторинг. Тож наступними питаннями порядку денного педагогічної ради були про підсумки моніторингових досліджень:
- якості та успішності навчальних досягнень учнів 5-11 класів з української мови ( інформувала Карпенко Л.В.);
- якості підготовки учнів 11 класу до ДПА (ЗНО) ( інформувала Дмитренко Т.В., заступник директора з навчально-виховної роботи);
- фінансової грамотності учнів 7,10 класів, як чинника їх економічної соціалізації ( інформувала Семеліт Л.В., голова циклової методичної комісії класних керівників).
За підсумками проведених досліджень, враховуючи висновки та рекомендації, було прийнято ряд рішень.
Про стан медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів, який є необхідним компонентом педагогічного процесу, що забезпечує своєчасне визначення рівня функціональних можливостей організму учнів, адекватність фізичних навантажень та раннє виявлення ознак хвороб і ушкоджень, доповідала голова циклової методичної комісії предметів фізкультурно-оздоровчого профілю Вовк Л.С.
На розгляд педагогічної ради соціальний педагог Кревсун О.В. представила для затвердження доопрацьовані учасниками освітнього процесу правила для здобувачів освіти. Тож оновлені правила будуть розміщені на веб-сайті закладу.
По всіх питаннях порядку денного було прийнято відповідні рішення.
Раїса Козюра, заступник директора з
навчально-виховної роботи