Самомаркетинг педагога: ефективні інструменти
Заробіть репутацію і вона буде
працювати на вас
Джон Девісон Рокфеллер
Актуальність педагогічного маркетингу у професійній діяльності педагога обумовлена економічними та освітніми викликами сьогодення. Стала необхідністю підготовка конкурентноспроможного на ринку освітніх послуг педагога, який може забезпечити найвищу якість підготовки учнів із високим рівнем ключових компетентностей. Ця проблема розглянута на засіданні педагогічної ради закладу.
Доповідач звернула увагу присутніх на найбільш ефективні інструменти педагогічного маркетингу в професійній діяльності педагога: бенчмаркінг, трайвертайзинг, сторітелінг, нетворкінг, блогінг. За допомогою інструментів самомаркетингу спікери підвели підсумки своєї роботи з реалізації науково- методичної проблеми «Підвищення рівня професійної майстерності педагога як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей успішної сучасної людини».
Тож кожен педагог потребує використання комплексу інструментів самомаркетингу, бо це чудовий ресурс інформації, джерело натхнення й вивчення останніх тенденцій в освіті, поштовх для кар’єрного зростання.
Присутнім доведені результати діагностичного опитування «Цифрові засоби сучасного учителя», результати якого стануть в нагоді для реалізації нової науково-методичної проблеми «Створення освітнього середовища закладу в умовах цифрової трансформації освіти».