Самооцінювання та взаємооцінювання учнів на уроках англійської мови
Обмін досвідом роботи, застосування новітніх методик та впровадження їх у своїй діяльності є невід’ємною частиною самоосвіти педагога. Самоцінювання та взаємооцінювання учнями своєї роботи та інших учнів на уроці – важливий елемент аналізу ними своєї діяльності. Із цією метою протягом грудня відбувається відвідування уроків учителів англійської мови.
Колеги практикують застосування різних методів навчання: бесіда, розповідь-пояснення, вправи продуктивного та репродуктивного типу та інші. Вони ефективно діяли під час занять: сприяли збільшенню активності учнів, їхнім старанням і бажанню досягнути значні результати в розумінні основного змісту матеріалу. Учителі використовують індивідуальний підхід до кожного учня та різнорівневі завдання. На відповідних етапах уроку проводилися фізкультхвилинки, що сприяло швидкому перепочинку здобувачів освіти для покращення активності. Під час спостережень на уроках застосовувалися інтерактивні методи навчання: робота в парах, малих групах, елементи гри, аналіз прочитаного. Колеги використовують онлайн-платформи: Classtime, Wordwal, Learningapps, онлайн-дошку Padlet та активно застосовують мультимедійні презентації, відеоматеріали й онлайн-ресурси в освітньому процесі. Під час рефлексії учні мали змогу проаналізувати свою роботу на уроці та провести взаємооцінювання, що сприяє самоконтролю власної діяльності, рівня засвоєння матеріалу.
Учитель англійської мови Юлія Полях