Впровадження інноваційних освітніх технологій для формування предметних і ключових компетентностей учнів
«Педагогічна ідея – це повітря,
в якому розправляє крила педагогічна творчість”
Василь Сухомлинський
Вирішення певних освітніх задач потребує нестандартного творчого мислення, креативних ідей і думок. Саме вчитель-новатор формує розвинену особистість, яка використовує набуті знання і вміє самостійно їх поповнювати , конкурентноспроможну в будь-якій сфері суспільного життя.
Тому 8 січня 2024 року на засідання циклової методичної комісії вчителів природничо-математичного профілю було розглянуто питання впровадження інноваційних освітніх технологій для формування предметних і ключових компетентностей учнів. Колеги поділилися досвідом із застосування проблемно-пошукових технологій для формування критичного мислення здобувачів освіти. Вчитель природознавства Базарна В.В. долучила присутніх до брейнстормінгу «Вплив інноваційних технологій на особистість учнів».
В ході обговорення педагоги дійшли висновку, що освітня інноваційна діяльність в школі закладає основи інноваційної діяльності учнів в майбутньому, сприяє формуванню успішної і відповідальної людини.
Голова ЦМК учителів природничо-математичного профілю Ніна КУЛИК


