Формуємо інформаційно-цифрову компетентність школярів
Суспільство «епохи інформації» ставить задачу для сучасної освіти – підготувати підростаюче покоління до життя й професійної діяльності в новому, високорозвиненому інформаційному середовищі. Тож діяльність учителів КЗ Липоводолинська спеціалізована школа І-ІІІ ст. спрямована на підготовку молоді, спроможної активно включатися в якісно новий етап розвитку сучасного суспільства, який пов’язаний з інформацією. Протягом місячника показових уроків з формування інформаційно-цифрової компетентності (04.11-014.12.2019) педагогічні працівники продемонстрували для колег власні педагогічні надбання з цього напряму.
Під час навчальних занять пропонували учням завдання, для виконання яких необхідне звернення до альтернативних джерел інформації — додаткової літератури, комп’ютерних баз даних, Інтернету тощо. Стимулювали їх на роботу з різними джерелами знань, готували завдання пов’язані з аналізом таблиць, схем, діаграм, графіків тощо. Надавали консультації школярам щодо опрацювання матеріалів підручника, вчили складати плани, стискати і розгортати інформацію. створювати пам’ятки, ділові папери, доповіді, власні презентації, плакати, критично оцінювати інформацію.
Для формування інформаційно-цифрової компетентності учнів на уроках використано такі методичні прийоми, форми роботи та засоби як робота в парах і групах, робота з підручником, дидактичні та розвивальні ігри, тести, аудіо-візуальні методи, навчально-демонстраційні програми, метод проектів, інтерактивні дошки, навчальні планшети. Проведено інтегровані уроки, уроки-подорожі, уроки-віртуальні екскурсії, уроки-дослідження тощо.
Місячник показав, що вчителі закладу розуміють слова філософа, психолога та реформатора освіти Джона Дьюї «Якщо ми навчаємо сьогодні так, як навчали вчора, ми крадемо у наших дітей завтра». Тож навчальні заняття були проведені відповідно до вимог сьогодення.
Заступник директора з
навчально-виховної роботи Козюра Р.В.