A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Липоводолинський ліцей
Липоводолинської селищної ради

Про систему оцінювання навчальних досягнень учнів

Дата: 09.03.2021 16:18
Кількість переглядів: 306

Реформування загальної середньої освіти передбачає зміни в підходах до оцінювання навчальних досягнень учнів.

Тому це питання було докладно розглянуто на  засіданні педагогічної ради, яка відбулася в закладі освіти. Педагоги ділилися власним досвідом з теми «Про систему оцінювання навчальних досягнень учнів».

Дужак Л.В. у своєму виступі розповіла про критерії, правила та процедури навчальних досягнень, за якими здійснюється оцінювання.

Педагог також зазначила, що система оцінювання буде дієвою й  сприйматиметься учнями як об’єктивна і справедлива  тільки тоді,  коли   матиме  чіткі і зрозумілі вимоги до навчальних результатів та буде донесена до учнів у різних формах: в усній формі, шляхом розміщення на інформаційному стенді у класі, через інтерактивну інтернет-платформу, електронну пошту, інші види комунікації.

Шаповал О.В. відмітила, що важливим компонентом освітнього процесу в початкових класах є оцінювальна діяльність на засадах компетентнісного, діяльного, суб’єкт-об’єктивного підходів та передбачає партнерську взаємодію вчителя, учнів, їхніх батьків. Навчальні досягнення учнів других класів підлягають формувальному та підсумковому оцінюванню, а оцінювання результатів учнів других класів здійснюється вербально.

У своєму виступі Вовницька  Г.Ф. «Оцінювання та фіксація результатів навчальних досягнень учнів 3-х класів НУШ» дала відповіді на такі питання: як читати індекс конкретних очікуваних результатів,  як оцінювати діагностичні та тематичні роботи,  як здійснити оформлення у класному журналі підсумкового оцінювання 3-4 класів НУШ та заповнити свідоцтво досягнень учня 3 класу.

Молошна В.О.  у своєму виступі зазначила, що результати навчальної діяльності учнів на всіх етапах шкільної освіти не можуть обмежуватися знаннями, уміннями, навичками, метою навчання мають бути сформовані компетентності як загальна здатність , що базується на знаннях, досвіді та цінностях особистості. Компетентності не суперечать знанням, умінням, навичкам, вони передбачають здатність осмислено їх використовувати.

Використання формувального оцінювання передбачає застосування прийому самооцінювання або взаємооцінювання – наголосила у своєму виступі Король В.Г. Ці прийоми сприяють підвищенню ефективності формувального оцінювання, адже коли учні володіють навичками самооцінювання та взаємооцінювання, то питання надійності й неупередженості оцінювання не виникають.

Рокитянська Н.О. у своєму виступі зосередила увагу присутніх  на питанні  «Як здійснювати   оцінювання учнів з особливими освітніми потребами?»

З другого  питання порядку денного «Про підсумки внутрішкільного моніторингу  рівня екологічної свідомості учнів (3,6,10 класи)» виступала заступник директора з навчально-виховної роботи Дмитренко Т.В., яка й  представила результати моніторингового дослідження.

З усіх питань порядку денного було прийняті рішення.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено