A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Липоводолинський ліцей
Липоводолинської селищної ради

Дієвий семінар-практикум

Дата: 29.01.2025 16:46
Кількість переглядів: 26

Цікаво та захоплююче пройшов 27 січня 2025 року семінар-практикум з обміну досвідом щодо технік, методик, прийомів для організації самооцінювання та взаємооцінювання здобувачами освіти для педагогів Липоводолинського ліцею. 5 спікерів ділилися власним досвідом про використання різної методики, інструментів для здійснення самооцінювання та взаємооцінювання учнів на уроках.

Алла Свирид, учитель початкових класів, ознайомила учасників семінару з цікавими прикладами застосування  самооцінювання для школярів початкової школи. Це і прийом "Батарейка самооцінювання", вправи в інтерактивній презентації, використання різноманітних карток, інтерактивних аркушів, "Щоденники успіху", Драбина успіху або Шкала знань, тепломіри успіху, світлофор, смайлики, селфі, цеглинки Лего, "Надуваємо повітряну кульку", застосунок Mentimeter. Доповідач розповіла про техніку взаємооцінювання "Дві зірки й побажання", про публікацію робіт і обговорення на платформах для спільної роботи; використання прийомів "П'ять зірок", "Купон в подарунок", про взаємооцінювання через чати та відеоконференції.

Юлія Шуйська, учитель початкових класів, познайомила присутніх з одним із прийомів самооцінювання за допомогою інструмента від Всеосвіта "Шифратор". Усі бажаючі змогли взяти участь у вікторині "Командний дух" в застосунку Conker. Насамкінець учителі поділилися своїми враженнями з використанням однієї з  технік формувального оцінювання "Фразеологічні звороти" в інтерактивній презентації.

Ніна Кулик, учитель математики, поділилася власним досвідом самооцінювання, яке може здійснюватися усно або письмово. Усне - це сигнали рукою, аплодунки, оплески, використання кольорових фішок. Педагогиня запропонувала алгоритм самооцінювання, навела приклад завдання з розробленими критеріями до нього, приклад інтелектуальної розминки і самооцінювання, познайомила з прийомом взаємооцінювання "Перевір себе", технікою "Трихвилинна пауза".

Вікторія Базарна, учитель основ здоров'я, розповіла про різні методи і прийоми самооцінювання і взаємооцінювання, які вона використовує на своїх заняттях (мішень, анкета самооцінювання, сходинки успіху, сигнали рукою, чек-листи самооцінювання, онлайн-платформа LearningApps, використання кольору, смайлики, світлофор, кольорові олівці, прийом "Дві зірки і побажання"). Застосування їх на уроках основ здоров'я збільшує мотивацію школярів, розвиває їх комунікативні навички, сприяє глибшому розумінню навчального матеріалу.

Юлія Полях, учитель англійської мови, запропонувала декілька технік, які вчителі іноземної мови використовують при самооцінюванні та взаємооцінюванні: I can...;  3-2-1 Self Reflection- Саморефлексія; 3 things I think I did well; технікаTAG ME (познач мене); аналіз статті на відповідність критеріям оцінювання; Three Stars and a Wish. Це сприяє внутрішній мотивації учнів, розвитку самодисципліни та саморегуляції.

Тетяна Дмитренко, заступник директора з навчально-виховної роботи, підвела підсумок проведеного семінару-практикуму.

Педагоги отримали цінний багаж інтерактивних технік, методик та прийомів для організації самооцінювання та взаємооцінювання, яке спрямоване на підтримку здобувачів освіти, допомагає оцінити дітям свої сильні сторони, усвідомити шляхи вдосконалення своєї роботи, ефективніше організовувати своє навчання.

Олена Мусіян, учитель української мови та літератури

Самооцінювання

 

Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено