A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Липоводолинський ліцей
Липоводолинської селищної ради

Учнівські проєкти: екологія, критичне мислення та хімія в дії

Дата: 27.05.2025 21:29
Кількість переглядів: 32

                                                                                «Ми не успадкували Землю від предків — 
                                                                               ми взяли її в борг у своїх дітей.»

                                                                                                                Антуан де Сент-Екзюпері

 Фото без опису        У 9-х класах нашого закладу освіти було реалізовано серію навчальних проєктів, спрямованих на формування екологічної свідомості, практичного мислення та навичок дослідницької роботи. Тематика проєктів об’єднала важливі проблеми сьогодення:

  • «Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію»
  • «Анкетування учнів навчального закладу щодо участі у розв’язуванні екологічних проблем»
  • «Дослідження достовірності реклами з погляду хімії»

         Учні досліджували екологічну ситуацію у своїй місцевості, аналізували джерела забруднення довкілля, вивчали ставлення однолітків до екологічних проблем. Вони не лише зібрали та узагальнили дані, а й запропонували конкретні шляхи покращення ситуації – від сортування сміття до зменшення використання шкідливих хімічних засобів у побуті.

         Цікавим і актуальним стало також критичне дослідження реклами з позиції хімічної науки. Учні з'ясували, що чимало рекламних тверджень є маніпулятивними: споживачам нав’язують уявлення про «безпечні» або «натуральні» засоби, використовуючи наукові терміни без реального змісту. Аналіз складу продуктів, порівняння заявленого і фактичного ефекту дозволив учням побачити, як важливі знання з хімії у повсякденному житті.

         Проєктна діяльність викликала зацікавлення, активність і відповідальність у дітей. Вони зрозуміли, що саме від кожного з нас залежить екологічне майбутнє, і що знання – це не лише шкільна програма, а й інструмент для критичного аналізу інформації та прийняття рішень.

         Наші учні – це не лише дослідники, а й свідомі громадяни, які вже сьогодні готові діяти задля збереження довкілля та розвитку відповідального суспільства.

         Пам’ятаймо, що хімічні сполуки не загрожують, коли в руках — знання, а в серці — відповідальність!

Екологічна ситуація в моїй місцевості відчуваю, думаю, дію.pptx

Екологічна ситуація моєї місцевості.pptx

Екологічна ситуація моєї місцевості.pdf

Достовірність реклами і хімія.pdf

Опитувальник 9А.pptx

Анкетування_презент 9Б.pptx

Заступник директора з НВР Раїса Козюра


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено