A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Липоводолинський ліцей
Липоводолинської селищної ради

Новини

Дата: від до Скинути

ВИХОВУЄМО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ

Чи хотіли б ви переінакшити цей світ, щоб настали глобальні зміни? Щоб модифікувати будь-яку систему, завжди варто розпочинати насамперед із себе й виховувати порядного громадянина й справедливу людину в собі та у своєму середовищі. Тому сьогодні поговоримо про академічну доброчесність. Як показують дослідження та різні спостереження, далеко не всі учасники освітнього процесу та освітні управлінці знайомі з поняттям академічної доброчесності. Це поняття стосується не лише закладів вищої освіти, а й шкіл. Які проблеми з академічною доброчесністю спостерігаємо в школі і яка відповідальність за академічно недоброчесну поведінку? Академічна доброчесність – це дотримання п`яти фундаментальних цінностей: чесності, довіри, справедливості, поваги, відподальності та відваги до дій.

13:08 20.10.2021

УРОКИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

За останні роки тема академічної доброчесності набула особливої уваги. Це спосіб змінити цей світ. Для того, щоб настали зміни, завжди потрібно розпочинати насамперед із себе й виховувати порядну і справедливу людину.

11:22 20.10.2021

Європейський день боротьби з торгівлею людьми

18 жовтня - Європейський день боротьби з торгівлею людьми. Учні 6-В класу Липоводолинської СШ І-ІІІ ст. виготовили колаж, який застерігає від небезпек, з якими можуть стикатися люди під час подорожей та у пошуках роботи.

13:38 19.10.2021

Академічна доброчесність під час виконання лабораторної роботи з фізики

Навчання фізики передбачає залучення школярів до таких видів діяльності, які дозволяють використовувати набуті знання на практиці, зокрема, до виконання учнями лабораторних робіт. Під час лабораторної роботи кожен учень працює з приладами чи установками. У рамках проведення місячника академічної доброчесності в 10 класі була проведена лабораторна робота з теми «Вивчення руху тіла по колу». Мозковий штурм активізував розумову діяльність школярів. Науковий ланцюжок допоміг узагальнити навчальний матеріал та дав зрозуміти, чи всі усвідомили матеріал даної теми. Учні показали знання з Інструктажу з БЖД, вміння працювати з обладнанням, дотримуючись інструкції до лабораторної роботи, були наполегливими, охайними. Учням вдалися всі досліди, зроблені розрахунки. Спрацювали всі форми й методи на уроці. Також відчувалася віддача учнів: вони були зацікавлені процесом роботи з приладами. Використана технологія «Створення ситуації успіху», дала можливість побачити в кожній дитині особистість і зацікавити учнів предметом фізика.

13:20 19.10.2021

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Протягом декількох тижнів дівчатка 5-А класу працювали над творчим проєктом  "Торбинка для дрібничок". Діти намагалися якісно виготовити виріб, оздобити й оформити проєкт. Настав час звітувати про виконання своєї роботи: учні захищали свій проєкт перед класом, демонстрували власний виріб. Однокласники, дотримуючись принципів академічної доброчесності, оцінювали роботи своїх товаришів.

13:15 19.10.2021

Чесна гра – основа спорту

Фізична культура та спорт з давніх-давен заснована на цінностях чесної гри. З метою формування навичок академічної доброчесності та дотримання правил чесної гри під час занять фізичною культурою й спортом з 7 по 12 жовтня 2021 року в 6-А,

13:16 18.10.2021

Cемінар - практикум "Розвиток академічної доброчесності та медіаграмотності здобувачів освіти"

У рамках місячника академічної доброчесності для педагогічних працівників Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів проведений семінар - практикум "Розвиток академічної доброчесності та медіаграмотності здобувачів освіти". Педагоги переглянули відео "10 кроків формування академічної доброчесності", висловили власні судження із проблеми та розробили практичні рекомендації щодо дотримання академічної доброчесності учасниками освітнього процесу.

15:59 15.10.2021

Академична доброчесність під час вивчення минулого часу дієслів

Учні 7-Б класу при вивченні минулого часу дієслів виконали термінологічний диктант із взаємоперевіркою, згадавши принципи академічної доброчесності. Опрацювавши текст В. Сухомлинського "Як Павлик списав задачу", з`ясували, що списування - це один із видів порушення академічної доброчесності; зібрали прислів`я, у яких засуджується зазіхання на привласнення результатів чужої праці та в яких висловлюється схвальне ставлення до тих, хто працює самостійно. Використовуючи дієслова минулого часу, написали творчі мініатюри "Мої спогади про літні канікули". Під час рефлексії діти зробили відповідні висновки.

14:34 15.10.2021

День самоврядування

Вже стало доброю традицією проводити День самоврядування у нашій школі. Цей рік теж не став винятком. Учні одинадцятого класу спробували себе у ролі вчителів.

14:20 15.10.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено