A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Липоводолинський ліцей
Липоводолинської селищної ради

Новини

Дата: від до Скинути

STEM-освіта і математика

     Одна з ключових переваг STEM-освіти - тісний зв'язок із реальністю. Тому під час проведення STEM-тижня учні 9-А класу Липоводолинського ліцею на уроці геометрії виготовляли упаковки для соку у вигляді картонних коробок місткістю 216 см куб та визначали, який вид упаковки є найбільш економним. Також підрахували економію картону під час виготовлення 50 000 упаковок. Діти мали можливість застосувати відомі їм властивості многогранників для практичного втілення власних ідей.

08:59 30.04.2024

Земля - наш дім

Здобувачі освіти 2-А класу Липоводолинського ліцею долучилися до STEM -тижня за темою « Земля-наш дім» та дізнавалися чому потрібно дбати про довкілля, як зменшити шкоду, яку завдає людство планеті. Діти власноруч виготовили макет планети, який одночасно і став другом-іграшкою для них. Під час акції « Нове життя використаним речам» ліцеїсти старанно працювали над створенням рухомих іграшок із вторинної сировини. Навчання завжди цікаве і захоплююче, особливо, коли поєднувати науку з творчістю та дослідженням. 

15:28 29.04.2024

STEM- освіта надихає на дослідження та творчість

    Під час проведення STEM-тижня в Липоводолинському ліцеї учні 10-Б класу теж проявили свою фантазію, творчо підійшли до вирішення поставленої проблеми: змоделювати одну зі сцен драми Лесі Українки “Лісова пісня”, бо саме цей твір вивчається на уроках української літератури. Найбільше сподобалися описи волинських лісів. Уважно й детально перечитували ремарки, передані в драмі Лесею Українкою, переглядали кінофільм, зібрали необхідні матеріали...Звичайно, важко стовідсотково відобразити той ліс, що був більше ста років тому... Але фантазувати дозволяється!... І ось що вийшло.

12:51 29.04.2024

Споживаємо воду розумно

Здобувачі освіти 8-Б класу також долучилися до STEM-тижня за темою «Споживання води». На уроці англійської мови діти говорили про надзвичайно важливу для людства речовину – воду. Восьмикласники дізналися цікаві факти про воду, обговорили її значення в житті людини та знайшли спільне рішення щодо економії води в побуті. Учні дійшли висновку: щоб зменшити споживання води, потрібно змінити звички водокористування і утримувати у справності сантехнічні прилади. Діти зрозуміли, що берегти воду – це значить берегти життя, здоров’я, красу навколишньої природи.

09:35 29.04.2024

STEM і програмування

26 квітня учні 9-х класів на уроці інформатики поєднали свої знання з різних наук, найбільше з математики та інформатики. Використовуючи знання мови програмування Python та різні середовища (в тому числі онлайн) програмування (IDLE, Eddy,  https://replit.com, https://www.tutorialspoint.com/execute_matplotlib_online) будували графіки для дослідження математичних функцій та різні види діаграм.

09:31 29.04.2024

Чорнобиль – наш біль

    Чорнобиль… Нині це слово знає весь світ. Чорнобиль – це мука і трагедія, це подвиг і безсилля, це пам’ять й нестерпний біль. Аварія на Чорнобильській АЕС стала важким уроком для всього людства.

09:10 29.04.2024

Креативні закладки

Учні 3-В класу взяли активну участь у проведенні STEM-тижня ліцею. Працюючи над темою “Минулі події” та вивчаючи неправильні дієслова, ліцеїсти виготовили закладки для підручника “Неправильні дієслова”.Це один із найкращих способів запам’ятовування даних слів.  Роботи дітей вийшли цікаві та креативні.

14:17 26.04.2024

Подорож у світ STEM-технологій

Любов до виконання роботи, отримання реального результату є основою розвитку інтересу учнів до навчання. Тому учні 4А і 4Б класів із задоволенням прийняли участь у тижні STEM - освіти в закладі. Вони залюбки переглянули цікаві відеофільми про роботів, конструювали макети роботів та іграшок з різних матеріалів.Діти проявили неабияку фантазію, отримали нові знання та задоволення від цікавої та корисної роботи.

14:14 26.04.2024

STEM-освіта у третіх класах 

Сьогодні STEM-тиждень став чудовою можливістю для учнів третіх класів розвинути свої STEM-навички, творче, креативне мислення та екологічну свідомість.  Учні 3 А вправлялися в умінні класифікувати транспорт за видами та створювали різні види транспорту власноруч з конструктора LEGO.   “Чомучки” 3 В класу також мали справу з  конструктором LEGO. Вони  виготовляли водний транспорт від найпростішого до сучасного.  А учні 3 Б класу захопливо створювали квіти самотужки з різних матеріалів. Іриси, троянди, тюльпани майстерно поєдналися маленькими дитячими руками у прекрасні весняні композиції.  День для всіх минув в атмосфері радості пізнання, відкривши неабиякі  дитячі таланти. 

13:53 26.04.2024

Пантбук «Чорна рада»

  Використання елементів STEAM-освіти на уроках відкриває нові можливості  для учнів розвивати таланти і здібності, збагачує їхні знання та розуміння сучасного світу.    Долучилися до проведення STEAM-тижня у Липоводолинському ліцеї учні 9-А класу.  На уроці української літератури здобувачі освіти створювали пантбуки за романом П. Куліша «Чорна рада». Працюючи у парах, аналізували та відтворювали інформацію, встановлювали причинно-наслідкові зв’язки та презентували власні ідеї.     Використання пантбука урізноманітнює пізнавальну роботу на уроці, значно збільшує обсяг сприйняття інформації шляхом утворення асоціацій.

13:50 26.04.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено