Профорієнтаційна робота
Лист щодо навчання в військовому коледжі імені Героїв Крут
З метою професійної самореалізації молоді, допомоги учням у активному свідомому професійному самовизначенні та трудовому становленні в нашому освітньому закладі проводиться профорієнтаційна робота.
До планів виховної роботи класних керівників включені та проводяться заходи з профорієнтації: бесіди «Чи знаєш ти свої здібності». Анкетування «Вибір професії», аукціон думок «Праця годує, а лінь марнує», вікторини «Мандрівка по професіях, бесіда за круглим столом «Моє дозвілля», година спілкування «Мої обов’язки в родині», година спілкування «Коли я виросту, я буду…», урок-гра «Професії на букву…», година спілкування «Моя перша вчителька», діагностичні дослідження «Намалюй улюблену професію», година спілкування «Мотивація успіху і боязнь невдачі», бесіда «Наука і труд поряд ідуть», бесіда «Що я роблю для того, щоб моя мрія стала реальністю», бесіда «Ким я хочу стати і чому», проєкт «Сходинки успіху: формула вибору професій», Виховна година «Роль знань, умінь та навичок у набутті людиною професії», перегляд фільму «Ринок сучасних професій», Анкетування «Мої плани після 9 класу».
Під час проведення уроків та позакласних заходів учителями-предметниками забезпечується спрямованість на практичне застосування наукових знань у майбутньому.
Протягом року в рамках профорієнтаційної роботи відбулася співпраця школи з освітніми закладами – Київський національний університет культури і мистецтв, Сумський педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Державний професійно-технічний навчальний заклад «Роменське вище професійне училище», «Лебединський педагогічний коледж імені А.С.Макаренка», Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ, ДНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу».
Протягом навчального року практичним психологом проводилася психологічна просвіта учнів – практичне заняття «Якості успішної люди», «Як обрати професію», «Довга дорога починається з маленького кроку», «Як обрати професію».
Здійснювалось консультування учнів 9-11 класів щодо професійного самовизначення.
У навчальному психологічному кабінеті оформлені тематичні виставки для учнів «Я обираю професію», «Як знайти роботу», «Мій вибір».