Сторінка соціального педагога
Кревсун Оксана Вікторівна
соціальний педагог Липоводолинського ліцею Липоводолинської селищної ради
Педагогічний стаж: 22 роки, із них на посаді соціального педагога - 18 років.
Освіта: Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка (2005).
Кваліфікаційна категорія: І
Проблема, над якою працюю: «Соціально-педагогічна підтримка здобувачів освіти, збереження їх соціального благополуччя та психічного здоров'я»
Кабінет соціального педагога https://www.facebook.com/groups/1377862152612384
ГРАФІК РОБОТИ
День тижня | Інтервали робочого часу | |
Понеділок | 8.00 - 12.00 | 13.00 - 17.15 |
Вівторок | 8.00 - 12.00 | 13.00 - 17.15 |
Середа | 8.00 - 12.00 | 13.00 - 17.15 |
Четвер | 8.00 - 12.00 | 13.00 - 17.15 |
П'ятниця | 8.00 - 12.00 | 13.00 - 16.00 |
Основні завдання роботи соціального педагога:
- створення умов для успішної адаптації першокласників в умовах НУШ;
- створення умов для успішної адаптації п’ятикласників в школі ІІ ступеня;
- профілактика негативних наслідків впливу подій на поведінку шляхом навчання учнів новим формам поведінки, виховання стресостійкості особистості здатної самостійно, ефективно і відповідально будувати своє життя;
- здійснювати захист і забезпечення прав і свобод дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу освіти;
- соціальний супровід дітей з вимушено - переміщених сімей, та учнів батьки яких були, або є учасниками АТО (ООС);
- профілактика суїцидальних тенденцій серед дітей та молоді їх безпеки в Інтернет просторі;
- профілактика та подолання конфліктності й жорстокого поводження в учнівському середовищі, профілактика булінгу, кібербулінгу, домашнього насильства;
- формування компетентностей учнів учнів щодо саморегуляції емоційних станів в період підготовки до ДПА та ЗНО;
- забезпечення соціального захисту здобувачів освіти пільгових категорій, які опинилися в складних життєвих обставинах, перебувають у кризових ситуаціях;
- попередження торгівлі людьми;
- захист конституційних прав та свобод дитини від будь - яких форм насильства в межах навчального закладу та поза ним;
- формування у здобувачів освіти відповідальної поведінки, культури здорового способу життя, забезпечення репродуктивного здоров’я;
- попередження виникнення надмірної напруги в учасників освітнього процесу у зв’язку з пандемією;
- формування соціальної компетентності в учасників освітнього процесу.