Навчаючи інших – вчимося самі
Цей вислів давньоримського філософа Луція Сенеки якнайліпше відображає роботу педагогічного колективу під час весняних канікул. Адже педагог має не лише навчати, а й постійно навчатися, підвищувати свій рівень знань і педагогічної майстерності. Найкращий шлях, що веде до знань – це діяльність. Тож протягом 23 та 24 березня відбулися майстер-класи для колег, які провели Лизогуб І.А. «Створення скрінкастів у освітньому процесі», Тимошенко С.О. «Використання технологій доповненої реальності на уроках», Рокитянський В.І. «Створення посібників засобами Sway». Педагоги отримали інформацію про нові технології та інструменти для навчання, повчилися їх застосовувати.
Працівники психологічної служби Запорожець В.В. та Кревсун О.В. провели практичні заняття для педагогів «Позитивне мислення як засіб збереження психічного здоров’я» та «Профілактика професійного вигорання». Учителі ознайомилися з основними характеристиками синдрому професійного вигорання, практично відпрацювали навички самовідновлення, які можуть допомогти вберегтися від емоційного вигорання. Практичні вправи були спрямовані на зняття психоемоційного напруження, позитивного сприйняття себе та оточуючих, визначення ресурсів, які сприяють збереженню психічного здоров’я.
З використанням технологій дистанційного навчання відбувся семінар-практикум з питань впровадження ІКТ в освітній процес «Розробка та використання інтерактивних вправ та дидактичних матеріалів з використанням ІКТ» (керівник Лизогуб І.А.).
Отримані нові знання допоможуть вчителям якісно організувати освітній процес в тому числі і під час карантинних обмежень.
Раїса Козюра, заступник директора
з навчально-виховної роботи