Передаємо напрацьований досвід
У рамках проведення тижня навчальних занять із використанням інструментів формувального оцінювання вчителі Молошна В.О, Малиш С.О. та Карпенко Л.В. на своїх уроках поділилися цікавими ідеями, які допоможуть налагодити ефективну взаємодію зі школярами та урізноманітнити освітній процес. Так під час вивчення теми "Образи природи та ідея її пізнання у творі Ж.Верна “П'ятнадцятирічний капітан” у 6-А класі Валентина Молошна на етапі актуалізації опорних знань використала прийом “Денотатний граф”. Перевіряючи вивчене, учителька застосувала техніку смайлів - “розумію, частково розумію, не розумію”, також діти використали сервіс https://childdevelor і створили кросворд за темою уроку онлайн. У підсумку виконали вправу "Плюс - мінус - цікаво"
На уроці української мови у 5-Б класі (учитель Малиш С.О) під час розвитку мовлення, де учні вчилися складати письмовий опис тварини у художньому стилі, було використано мотиваційний прийом "Створи настрій". На етапі вивчення нового матеріалу здобувачі освіти працювали в парах над завданням творчого конструювання, використовуючи техніку "Дві зірки й побажання”, а коли добирали лексичний матеріал до майбутнього твору, то застосували техніку "Мозаїка". У кінці уроку заповнили картки самооцінювання.
Під час вивчення у 5-А класі “Незмінюваних і змінюваних слів” (учитель Карпенко Л.В.) було використано гру “Так чи ні”. Формула гри: учитель загадує термін, слово з орфограмою, а учні намагаються знайти відповідь за допомогою запитань до вчителя. Також діти працювали на інтерактивній онлайн-дошці Jamboard, адже урок проходив дистанційно.
У підсумку колеги погодилися з тим, що існує безліч оригінальних ідей для проведення формувального оцінювання, а це дозволяє не лише перевірити знання школярів, а й стимулювати їх до подальших досягнень.
12:12 07.11.2023