Виховання майбутніх науковців починається зі школи
Пошуково-дослідницька діяльність - це можливість для юних дослідників долучитися до науки, зробити перші кроки в дослідженнях, випробувати себе в ролі науковця.09:05 06.01.2025
Виховання майбутніх науковців починається зі школи
Пошуково-дослідницька діяльність - це можливість для юних дослідників долучитися до науки, зробити перші кроки в дослідженнях, випробувати себе в ролі науковця.09:05 06.01.2025
Творчі дослідження учнів: пошук, аналіз, відкриття
Захист дослідницької роботи учнями — це важлива складова освітнього процесу, яка спрямована на розвиток дослідницьких навичок, критичного мислення та вміння публічно презентувати результати своєї роботи.08:55 06.01.2025
08:49 06.01.2025
Дослідницька діяльність: шлях від ідеї до успіху
Пошуково-дослідницька робота є унікальним майданчиком для розкриття інтелектуального потенціалу молодих дослідників. 3 січня 2025 року в Липоводолинському ліцеї відбувся захист науково-дослідницьких робіт відділень "Філософії та суспільства", "Історії". Свої напрацювання презентували 19 ліцеїстів. Юні науковці історичного минулого порадували членів журі різноманіттям тем: від дослідження залишків скіфських поселень на Липоводолинщині до історичних подій Української історії ХХ століття. Учасники секції соціології та психології дослідили залежності підлітків, вплив ПТСР на ментальне здоров'я дітей, стереотипи в дружбі та інші. Кращі роботи підлітків рекомендовані для участі в І етапі МАН. Бажаємо учасникам подальших успіхів на наступному етапі.08:42 06.01.2025
Наукові горизонти юності: дослідницькі роботи учнів 9-10 класів
У нашому ліцеї відбулася важлива подія – захист дослідницьких робіт учнів 9- і 10 класів. Цей захід став справжнім святом науки, де учні продемонстрували свої знання, творчість та інженерний підхід.08:13 06.01.2025
16:16 03.01.2025
11:56 31.12.2024
14:21 30.12.2024
14:19 30.12.2024
Проєктна діяльність на уроках математики «Геометричні фігури та їх властивості»
Учні 5 класу нашої школи активно займаються проєктною діяльністю, досліджуючи геометричні фігури та їх властивості. Нещодавно вони завершили проєкт на тему "Прямокутник. Периметр і площа прямокутника і квадрата. Об'єм прямокутного паралелепіпеда. Об'єм куба". Під час роботи над проєктом учні вивчали властивості прямокутників і квадратів, навчилися обчислювати периметр і площу цих фігур, досліджували об'єм прямокутного паралелепіпеда та куба, виконували практичні завдання, створюючи моделі фігур з паперу та інших матеріалів. Проєкт був індивідуальним, що дозволило кожному учню працювати у своєму темпі та зосередитися на власних дослідженнях. Кожен учень самостійно обирав матеріали для створення моделей, проводив вимірювання та обчислення, використовуючи отримані знання, підготував презентацію своїх результатів, де детально описав процес роботи та висновки. Особливо цікавою частиною проєкту стало те, що деякі учні у віршованій формі описували властивості куба. Це допомогло їм краще запам'ятати матеріал та розвинути творчі здібності. Ось один з прикладів: Кубик має шість граней, всі вони рівні, Кожна з них квадратна, це дуже важливо. Об'єм куба легко знайти, Треба лише сторону на себе помножити тричі. Деякі учні вивчали старовинні міри довжини та виконали малюнки-ілюстрації до них. Це дозволило їм дізнатися більше про історію вимірювань та розвинути свої художні навички. Вони також навели приказки та прислів'я про старовинні міри довжини, такі як лікоть, косий сажень та фут: "Від ліктя до ліктя — мірка надійна", "Косий сажень у плечах — богатирська сила", "Фут за футом — і дорога здолається." Крім того, учні навчилися виконувати необхідні вимірювання і обчислювати об'єм власного будинку. Це практичне завдання допомогло їм застосувати отримані знання у реальному житті та зрозуміти важливість математичних обчислень у повсякденному житті. Проєкт допоміг учням краще зрозуміти властивості геометричних фігур та розвинути навички просторового мислення, дав можливість кожному учню проявити свої сильні сторони та творчі здібності. Також ліцеїсти мали можливість розвинути свої індивідуальні дослідницькі та презентаційні навички. Діти із цікавістю працювали над завданням та отримали позитивні враження від проєкту.14:15 30.12.2024